Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2017

ΕΚΠΟΜΠΗ «ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΜΑΣ», ΣΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 4 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ, ΣΤΙΣ 16.00

Και ναι λοιπόν είναι μια πραγματικότητα η επιστροφή μου στα τηλεοπτικά πράγματα στην Πιερία αλλά και σε όλη την Κεντρική  Μακεδονία. Η εκπομπή «ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΜΑΣ» που θέλω να πιστεύω αγαπήθηκε και υποστηρίχθηκε από τον απλό κόσμο του μόχθου, τον αγρότη, τον κτηνοτρόφο, τον αλιέα  και όχι μόνον επιστρέφει στους τηλεοπτικούς μας δέκτες, μέσα από την τηλεοπτική συχνότητα της ΕΓΝΑΤΙΑ Τηλεόρασης, αφού θέλω να πιστεύω ότι προσπάθησε να βοηθήσει τον τομέα της αγροτικής ενημέρωσης για πάνω από 9 χρόνια μέσα από την συχνότητα της ΔΙΟΝ(DION) Τηλεόρασης που κάποτε είχε έδρα στην Πιερία.

 Το Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2017, στις 4.00 το απόγευμα η εκπομπή κάνει την πρεμιέρα της στην ΕΓΝΑΤΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ(egnatia.tv)  και οι Επαναλήψεις της θα μεταδίδονται: την Κυριακή 21.00-22.00, την Δευτέρα 07.00-08.00, την Τρίτη 22.00-23.00 και την Πέμπτη 12.00-13.00. Σ αυτήν την τηλεοπτική συντροφιά θέλω να πιστεύω ότι θα συνεχίσετε να είστε κοντά στην προσπάθεια αυτή. Από την πλευρά μου απομένει αν αποδείξω όντως τον τίτλο αυτής της εκπομπής που θα αγκαλιάζει όλον τον πρωτογενή τομέα της Κεντρικής Μακεδονίας γιατί θα είμαι και είναι τιμή και χαρά μου να είμαι: ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΜΑΣ!